Mindaugo ir Deimantės medaus kopinėjimas

Tenerifėje lankėmės gegužės pabaigoje. Mūsų atostogos truko 7 dienas (šiek tiek gailimės, kad buvo tokios trumpos :) ). Gyvenome šiaurinėje salos dalyje, Icod de los Vinos miestelyje.

Manėme, kad ši sala bus panašesnė į kitas populiarias atostogoms vietas, tokias kaip Egiptas, Tunisas ar Turkija. Tačiau išvydome salą kurioje galima rasti viską, ir kalnus, ir vandenyną, ir žalumos, ir dykumos. Nesitikėjom, jog šioje saloje gali būti tiek pramogų ir skanaus maisto.

Labiausiai rekomenduojame aplankyti Tenerifę aktyvių atostogų mėgėjams. Nepasigailės tie, kurie mėgsta laipioti uolomis, užsiima vandens sportu, mėgsta eiti į žygius. Nesame vandens sporto gerbėjai, tačiau čia atvažiavę neatsilaikėme ir išbandėme banglentes. Užsisakėme vienos dienos kursą ir likome sužavėti.

Vykstantiems atostaugauti patariame aplankyti Loro parką, nuvykti pasivaikščioti kalnais, pakilti į mėnulio slėnį.

Atostogoms Tenerifėje 7 dienoms, dviems žmonėms, su lėktuvo bilietais, mašinos nuoma, būstu, pramogomis (Loro parkas, banglenčių kursai) išleidome 3800 Lt.