Ingridos ir Arūno kelionės istorija

Tenerifėje viešėjome vasario mėn. paskutinę savaitę. Tai buvo pirmas kartas šioje Kanarų saloje, nors jau seniai puoselėjome mintį šaltą Lietuvos orą šiuo metu iškeisti į vasarišką šilumą. Kadangi mano (Ingridos) gimtadienis vasario mėn. pabaigoje, tad slapta galvojau, kad gerai būtų šį gimtadienį paminėti seniai norimoje aplankyti Tenerifėje, kur visus metus šilta ir saulėta. Mano kolega, prieš kelis metus viešėjęs šioje saloje ir, padedamas Kanarėlių komandos, praleidęs nuostabias atostogas draugų būryje, gavęs naujus, Kanarėlių rekomenduojamus poilsio pasiūlymus, paragino ir mane kreiptis į Kanarėles.  Netrukus šio puikaus kolektyvo narė Viktorija el. paštu pateikė pasiūlymą mūsų pageidaujamai datai, rezervavo apartamentus Puerto de Santiago miestelyje ir automobilį visam viešnagės laikui ... ir mes jau leidžiamės pietiniame salos oro uoste.

Planų buvo daug, norėjosi apvažiuoti visą salą, pamatyti kuo daugiau, patirti kuo smagesnių įspūdžių. Gimtadienio dieną kilome į Teidės viršukalnę (ačiū Viktorijai už būtent tos dienos rezervaciją kopimui), Mascos tarpekliu 3 valandas leidomės žemyn iki vandenyno (ačiū Povilui, kad sutiko ryte mus pavežėti iki pradinio žygio taško kalnuose), stebėjome orkų, delfinų, ruonių, papūgų pasirodymus Loro parke, kaitinomės saulėje ir maudėmės vis skirtinguose paplūdimiuose (ačiū Viktorijai už vertingus patarimus lankytinų vietų klausimais).

Viskas klostėsi puikiai iki įvykio sostinės Santa Kruz de Tenerifė prekybos centre – vagystės, nutikusios dėl mano atsipalaidavimo ir budrumo praradimo. Kadangi netekau dokumentų, todėl didžiausia problema buvo – kokiu būdu po kelių dienų turėčiau patekti į lėktuvą, skrendantį link namų. Ir čia į pagalbą atskubėjo visa šiai problemai spręsti operatyviai susitelkusi Kanarėlių komanda su mano heroje ir gelbėtoja Viktorija priešakyje. Ispanų, anglų, lietuvių kalbomis buvo bendrauta, skambinta, aiškintasi su darbuotojais įvairiose institucijose, ieškota geriausio grįžimo namo varianto ir ... mūsų visų (ypač mano – asmens be dokumentų ir mano vyro – žmonos be dokumentų sutuoktinio, kuriam grėsė vienišas skrydis namo...) dideliam džiaugsmui – buvo išmąstytas genialus sprendimas operatyviai atskraidinti Lietuvoje likusį pasą, kurį, laimingo atsitiktinumo dėka pačiu laiku  atgabeno Kanarėlių įkūrėjas Martynas.

Šiuo savo kelionės aprašymu noriu akcentuoti ne nuostabią Tenerifės gamtą,  ne orą, kuris džiugina visus metus tinkama temperatūra, ne vandenyną, kuris skalauja salos krantus ir džiugina savo didelėmis bangomis, bet noriu paminėti ir sutelkti dėmesį į žmones, į Kanarėlių komandą. Džiaugiamės ir didžiuojamės šiuo gražiu jaunimu ir iš visos širdies dėkojame už Jūsų visų tokią profesionalią, greitą ir nuoširdžią pagalbą, sprendžiant, mano manymu, tokią gana sudėtingą problemą dėl prarastų dokumentų. Jūsų dėka grįžome sėkmingai, sklandžiai praėjome visus patikros punktus aerouostuose.  Problema buvo, bet ją išsprendėte operatyviai ir geriausiu variantu, koks tik buvo galimas. Ačiū Jums visiems, ypač Viktorijai siunčiu kuo didžiausią padėką už jos geranoriškumą ir kantrybę. Dar ne vieną kartą grįšiu į šią salą ir būtinai kreipsiuosi į Kanarėles, nes ši nutikimas man atvėrė akis – padėjo pamatyti ir įvertinti gražų, šaunų, kultūringą, geranorišką ir profesionalų jaunimą. Kanarėlės – JĖGA.... J

Dėkui Jums ir sėkmės Jūsų veikloje.