Danutės kelionės įspūdžiai

Į Tenerifę keliavome kovo 22-31 dienomis

Vos pradėjus leistis lėktuvui, mes su vyru Jonu įbedę nosis į lėktuvo langelį mėgavomės mums neįprastais Tenerifės salos vaizdais. Į akį krito masyvus vandenynas ir rudi žemių lopai. Tai buvo išdegusi dykuma...

Nusileidus pietiniame Sur Reina Sofija oro uoste taip ir norėjosi sušukti „vau“.  Nuo čia ir pradėsime kelionės įspūdžius.

Neįprasti Lietuvio akiai aštriabriauniai uolingi kalnai apaugę  laukiniais kaktusais ir „ mutantėmis“ kiaulpienėmis bei žemaūgiais krūmeliais darė didelį įspūdį. Čia pat Atlanto vandenynas ir uosto nuostabi, išpuoselėta augmenija – palmės, fikusų krūmai, rožės...

Gyvenome Los Gigantes miestelyje, kuris atrodo lipa iš jūros į stačius, gigantiškus, legendomis apipintus kalnus. Tikrai,  čia baigiasi pasaulis...

Ketvirtą valandą ryto išskubėjome su Jonu susipažinti su kurortu. Paukštelių čiulbėjimas, ramybė, gaivus ir šiltas Atlanto vandenyno alsavimas... nuostabu!

Jau pirmą dieną įsėdę į nuomotą „ Pežuką“ su vėjeliu išrūkome į Masca kaimelį. Tai šiaurės – vakarinė dalis siaurais kalnų keliukais juosianti Teno kalnų serpantinus. Baimintis neteko – keliukai pritaikyti net ir nepatyrusiam vairuotojui. Apžiūrėję kaimelį, prisipirkę skanių vietinių vaisių, smalsumo genami patraukėme Mascos tarpekliu link vandenyno. Buvo į ką akis paganyti, net ir nepastebėjome kaip nustraksėjome 3600 metrų. Bet... susisgribome laiku, teko grįžti atgal, tik dabar į kalną ir vėjui pučiant į veidą. Labai pavargome. Papietavę toliau patraukėme į Garachico miestelį. Pakeliui grožėjomėms kalnais, stebėjome vietinių Tenerifės gyventojų auginamas ožkų ir kupranugarių kaimenes, bananų rančas. Atsipūsti sustojome Garachico miestelyje. Aplankėme architektūrinius - religinius statinius, pasivaikščiojome vandenyno pakrante.  Čia jau vėsiau, pučia stipresnis vėjas, daugiau žalumos. Važiuojant į Icod de Los Vinos pravažiavome seniausią pasaulyje Drakono medį. Slėnyje auginamos vynuogės, bananai . Po tokios turiningos dienos šiek tiek pavargę patraukiame į savo namučius.

Nenorėdama plačiai išsiplėsti paminėsiu aplankytas vietas, kurios paliko gerą įspūdį. Tai gražūs Los Christianos , Los Americas, El Medano paplūdimiai, kuriuose vykdoma poilsio ir turizmo industrija. Daug laiko praleidome Anagoje, važinėjome kalnų keliais, pasivaikščiojome lauro medelių giraitėje, aplankėme turistų lankytinas vietas, grožėjomėms uolomis.

Santa Cruz de Tenerifė ir La Laguna tai miestai, kuriuose supirkome lauktuves namiškiams. Stebino žemos kainos ir gera pirkinių kokybė. Taip pat aplankėme gražius parkus, pasivaikščiojome po miestų gatves. Kiekvienas miestelis išskirtinis, turintis savo veidą.

Puerto de La Cruz įsikūręs garsusis Loro parkas. Čia praleidome visą dieną. Parke vyksta įspūdingi delfinų, orkų, jūros liūtų, papūgų pasirodymai. Nuostabi parko augmenija, begalės papūgų rūšių, pamatėme flamingus, krokodilus, žuvis, baltuosius tigrus, gorilas ... ir pingvinus.

Svarbiausias turistų traukos objektas Tenerifėje yra Teidės ugnikalnis.  Apsilankymas paliko didelį įspūdį. Vaikščiojant kalno viršūne pasijutome kaip mėnulyje. Tai nenusakomo grožio parkas, su išskirtiniais peizažais, spalvų įvairove.

Los Gigantes prieplaukoje galima išsinuomoti vandens motociklus, išplaukti į artimiausią salą, paplaukioti piratų laivu arba plaukti panardyti Atlanto vandenyne. Mes su mažu kateriuku išplaukėme prie Los Gigantes uolų stebėti nardančių delfinų. Buvo labai smagu stebėti ir fotografuoti delfinų šuolius. Taip pat buvome nuplaukę prie Masca tarpeklio, kurio nebuvome pasiekę pėsčiomis.

Vakarais laiką leidome kavinėse, smalsu buvo išbandyti ispanišką virtuvę, klausėmės ir stebėjome ispanų meninius pasirodymus.

Labai greitai prabėgo laikas, liko daug neaplankytų vietų. Turėjome krautis lagaminus ir skristi į Lietuvą. Atsisveikindami tarėme:“ Lik sveika Tenerife, mes dar sugrįšime !“

Dėkojame Kanarėlėms, padėjusioms mums įspūdingai, saugiai ir įdomiai praleist laiką.