Birutės ir Vytenio aktyvus poilsis

Hola! Įspūdžiams ir įdegiui nespėjus išblėsti, skubame pasidalinti savo kelionės į Tenerifę akimirkomis. Pirmasis įspūdis apie salą dar leidžiantis lėktuvui – sausa, saulėta, mažai augmenijos. Kaip vėliau paaiškėjo – tai labiau pietinei salos pusei būdingas kraštovaizdis. Taigi, iš pirminio įpūdžio neklydome tik apie saulę.

Pačias atostogas pavadinčiau aktyviomis – nebuvo tokios dienos, kad neapžiūrėtume bent vieno miesto ar miestelio, apsilankėme pasaulinio garso Siam ir Loro parkuose, kuriuose nepabuvoti nuvykus į Tenerifę – nuodėmė. Gulėti pliaže ir nieko neveikti progos taip ir nepasitaikė, tačiau dėl to nejaučiame nei menkiausio nusivylimo – vietoje „viešbutinių“ atostogų prie baseino gavome pilną paketą pažintinių kelionių po salą. Labai sunku žodžiais nupasakoti, kokio įstabaus grožio yra sala bei kaip labai ji bei joje gyvenantys žmonės skiriasi nuo Lietuvos. Atrodytų karšto temperamento ispanai iš tiesų yra visiškai atsipalaidavę ir malonūs žmonės, buvome nustebinti jų tolerancija vairuojant – juk spūstyse esame pripratę iš kito automobilio vairuotojo sulaukti necenzūrinių gestų ar žodžių, o ne šypsenos ir rankos mosto, rodančio suteiktą pirmenybę važiuoti.

Saloje atostogavome vasario pabaigoje – kovo pradžioje, kuomet Lietuvoje dar karaliavo visiška žiema. Tiesa, žiema buvo ir Tenerifėje, tačiau kad ir kaip dažnai girdėjome ten gyvenančių žmonių komentarus, kad „vėsoka“, mes sėdėdami parke valgėme ledus ir jautėmės pabėgę nuo šaltojo metų laiko bei prisižadėjome rudenį ar žiemą būtinai vėl apsilankyti.

Grįžę namo juokavome, jog kitą kartą į Tenerifę skrisime su tuščiais lagaminais – Lietuvoje laikomų garsiomis firmomis drabužių ten galima įsigyti protu nesuvokiamai mažomis kainomis. Nors apie kainas buvau informuota iš anksto, tačiau tą faktą, ko gero, galutinai suvokti galima tik užsukus į tenykštes rūbų parduotuves ir iš jų išėjus pilnais krepšiais drabužių už minimalią pinigų sumą.

Ir, pabaigai, patenkinsime smalsumą ir atsakysime į klausimą, kuris mums patiems prieš kelionę buvo itin aktualus – kiek kainuoja atostogos Tenerifėje? Už dviejų asmenų 10 dienų atostogas savęs nevaržant (lėktuvo bilietai, būsto ir automobilio nuoma, maistas, pramogos, drabužiai, lauktuvės ir t.t.) iš viso sumokėjome tik 5400 litų. Tie, kas yra nors šiek tiek domėjęsi turizmo agentūrų siūlomų kelionių į šią salą kainomis bei į kainas įeinančiomis paslaugomis (kurios dažniausiai apsiriboja lova, maistu ir baseinu), dabar pasakys „Oho, kaip pigu!“.